CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 9, 2012

Birthday :)

9 Feb..
today is my friend's birthday..
I know her since Form 4..

Form 5....
I know her well..
we'r so close.. ke mana-mana je mesti bersama..
Dia sorang yg baik.. & power dlm subjek PA/Prinsip Akaun..
walaupun aku x sama aliran ngn dia tp aku tau dia mmg power dlm subjek tu..
Dia aliran PA..aku aliran ICT tp duduk dlm class yg sama..
aku x tau lg macam mana nk describe dia ni..
yg pasti dia ni sorang yg best la..dan sedikit pemalu..


TAPI....
We're no longer be friend.. :(
kenapa??
Aku pun x tau apa sebab yg sebenarnya...
dlm class pun x bercakap ngn dia.. Tp xpa la.. Dia dh ada geng lain..
aku senang juga tgk dia happy walaupun tgk dri jauh je.. ^__^
Aku rindu dia sesangat... lama dh x berbual..bergurau senda..
dia rindu aku ke x eyk?? hurm... :(
Hari ni birthday dia..Aku x tau nk buat apa..
text?? nanti dia x reply.. jumpa?? dia bz kot..
aku rsa diam je la.. lg bagus.. TAPI......
hurm..... :(

HAPPY BIRTHDAY NONI..
GOD BLESS ^__^

0 comments:

Post a Comment